Eskişehir Gençlik Aşısı

Yıllar geçer, geçen yılların çizgileri bize hatıra olarak kalır. Her yaşın ayrı bir güzelliği olsa da çoğumuz bu yaşlanma belirtilerine katlanamayız. Yaşlanmaya bağlı kolajen ve elastin sentezinin azalması ile sarkma ve kırışıklıklarla karşı karşıya kalırız. Gelişen ve değişen teknolojiler ile yaşlanmaya dur diyebileceğimiz uygulamalar tabii ki mümkündür. Bu uygulamalardan biri de gençlik aşısıdır.

Gençlik aşısı zamanla yıpranan ve sarkan cildin tekrardan toparlanmasını ve canlanmasını sağlayan bir cilt mezoterapi yöntemidir. İçerdiği hyaluronik asit, peptit, amino asit ve vitaminler sayesinde cildin ihtiyaç duyduğu nem ve canlılık sağlanır.

Gençlik Aşısı Nasıl Uygulanır?

Gençlik aşısı uygulamasında, ilk aşamada cilt temizlenerek anestezik kremler yardımı ile uyuşturulur. İkinci aşamada ise kişinin deri tipine, kırışıklıklarının durumuna ve uygulanacak bölgeye özel olarak hazırlanmış serumlar, ince uçlu iğneler yardımıyla cilde enjekte edilir. Bu enjeksiyon işlemi ile cilt gerekli olan vitamin ve protein ihtiyacını karşılamış olur, taze kollajen sentezlenmesi uyarılır.

Gençlik Aşısı Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

Gençlik aşısı, cildin yıpranmış ve kırışmış görülen bölgelerine uygulanabilmektedir. Hyaluronik asit içerikli özel serumlar sayesinde, kişiyi rahatsız eden cilt yaşlanma belirtileri azaltılır.Uzmanlar, otuzlu yaşlardan itibaren yaşlılık belirtilerinin görülmesi ile birlikte, gençlik aşısı uygulamalarına başlanmasını önermektedir. Gençlik aşısının uygulandığı bölgeler ise; göz ve ağız çevresi, yanaklar, gıdı, boyun, dekolte bölgesi, el ve yüz olarak sıralanabilir.

Gençlik Aşısının Etkileri Nelerdir?

Son yıllarda oldukça popüler olan gençlik aşısı, küçük iğneler yardımıyla enjekte edilen bir cilt mezoterapisidir. Gençlik aşısı, yaşlanmaya bağlı sebeplerle ortaya çıkan cilt değişikliklerine çözüm olabilmektedir. Örneğin zamanla cildin kaybolan elastikiyetini geri kazandırır ve nem takviyesi yapar. Cildin daha parlak ve canlı görünmesini sağlar. Yaşlılık çizgilerini ortadan kaldırmak ve daha dolgun daha gergin bir görünüme ulaşmaya yardımcı olur. Tüm bu avantajlarının yanısıra, ağrısız acısız ve pratik bir işlem olması tercih edilme sebebidir. Uygulama sonrasında gündelik yaşantınıza devam edebilirsiniz.

Eskişehir Gençlik Aşısı Fiyatları 2022

Ağrısız, acısız ve hiçbir iz bırakmadan doğal güzelliği yerine getiren gençlik aşısı, doktor takibiyle birlikte ihtiyaç duyan hastalara 30’lu yaşlardan sonra uygulanabilmektedir. Gençlik aşısı fiyatları, kullanılan ürün kalitesine, kişiye özel olarak hazırlanmış olan ürünün miktarına ve işlemin uygulandığı kliniğe göre değişiklik gösterebilmektedir. Eskişehir gençlik aşısı fiyatları için kliniğimizle iletişime geçebilir, merak ettiğiniz tüm soruların cevaplarına kolayca ulaşabilirsiniz.

Eskişehir Dudak Dolgusu

Dudaklar hepimiz için çok önemli özellikle kadınlar şekilli hacimli ve diri dudaklara sahip olmak istiyorlar. Dudak dolgusu da son yıllarda çok popüler bir uygulama

Bölgesel İncelme İşlemleri Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Bölgesel incelme sistemlerini kullanarak aslında kilo kaybı hedeflemiyoruz.